Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011

Συνέντευξη εκ βαθέων του Χρήστου Μυριούνη


πηγή paowbc.com

Συνέντευξη στο paowbc παραχώρησε ο πρώην καλαθοσφαιριστής του Παναθηναϊκού και νυν προπονητής της γυναικείας ομάδας του Σπόρτιγκ Χρήστος Μυριούνης. Δήλωσε συγκινημένος για την επιστροφή του έστω και ως αντίπαλος στον ''Τάφο του Ινδού'', χαρακτήρισε ως κορυφαία στιγμή το Ευρωπαϊκό στο Παρίσι και δεν έκρυψε την επιθυμία του να επιστρέψει κάποια στιγμή στον Παναθηναϊκό από τη θέση του προπονητή.

Πώς ένοιωσες που επέστρεψες σε αυτό το γήπεδο;

Ήμουν πολύ συγκινημένος, το σκεφτόμουν όλες αυτές τις μέρες. Εδώ ξεκίνησα την πρώτη μου χρονιά με τον Παναθηναϊκό το 1991. Ήταν πολύ ιδιαίτερη στιγμή για εμένα, γιατί δεν είχα ξαναέρθει από τότε και αισθάνθηκα ένα ρίγος όπως την πρώτη μέρα που είχα έρθει.

Τι σου έχει μείνει περισσότερο από αυτά που έζησες με τον Παναθηναϊκό;

Είναι πολλά, έζησα φοβερές στιγμές με τον Παναθηναϊκό. Το Πανευρωπαϊκό στο Παρίσι είναι η μεγαλύτερή μου στιγμή αλλά από όλα τα χρόνια έχω να θυμάμαι τα καλύτερα.

Πλέον στρέφεσαι στην προπονητική......

Ναι, με τις γυναίκες. Θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ το γυναικείο μπάσκετ, την ομάδα του Σπόρτιγκ που είναι ιστορικό σωματείο και είναι πολύ τιμητική η πρόταση που μου έκαναν και μακάρι να μπορέσω να βοηθήσω το σωματείο να επανέλθει στην πρώτη κατηγορία.

Τον Παναθηναϊκό πώς τον είδες;

Αν πάρει και δύο καλές ξένες θα κάνει πολύ καλή χρονιά. Δουλεύει η Σαμαντούρα καλά, πολύ καλή ομάδα.

Πώς βλέπεις γενικότερα το επίπεδο στην Ελλάδα στο γυναικείο μπάσκετ;

Πεσμένο τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν κάποιες καλές παίκτριες οι οποίες φεύγουν έξω. Θέλει προσπάθεια στις υποδομές. Δεν γίνεται πολύ δουλειά στις υποδομές για να βγαίνουν καινούργια κορίτσια. Πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα σε αυτόν τον τομέα.

Θα ήθελες κάποια στιγμή να επιστρέψεις ως προπονητής στον Παναθηναϊκό;

Το μεγάλο μου όνειρο είναι αυτό. Μακάρι κάποια στιγμή να μπορέσω να ξαναζήσω το μεγαλείο αυτού του σωματείου από τη θέση του προπονητή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου