Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Δρόσος (AllStar Ιαν13): "Που είναι ο Σπόρτιγκ σήμερα;"

πηγή basketnet.gr

02 | 01 | 2013 16:43

 Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ του Δρόσου

O Δημήτρης Δρόσος είναι εδώ! Και την ώρα που κάποιοι έβαζαν... κουίζ για την ύπαρξη του, αυτός βγαίνει και τα λέει ΟΛΑ στο ALL STAR BASKET του Ιανουαρίου. Στην αποκλειστική συνέντευξη του, στο Νίκο Συρίγο, ο πρών πρόεδρος των Αλίμου, Σπόρτιγκ, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, μιλάει για την περίοδο που πέρασε στη φυλακή, τη ζωή του σήμερα αλλά και το μπάσκετ. Διαβάστε ένα μικρό απόσπασμα:

-  Πες μας ακριβώς τι έγινε;
«Είχα την… τιμή να είμαι από τους πρώτους Έλληνες που φορτώθηκαν στην καμπούρα τους, την κατάρρευση της Lehmann Brothers. Το γκρέμισμα όλου αυτού του συστήματος, προκάλεσε αλυσιδωτές αντιδράσεις με το πρόβλημα να κυλάει από τον έναν στον άλλον. Δυστυχώς λειτούργησα όπως είχα μάθει για χρόνια ως Δημήτρης και κάλυπτα με προσωπικά χρήματα τους ανθρώπους που δεν μπορούσε να καλύψει η εταιρία. Δεν με ενδιέφερε που έχανα χρήματα γιατί πίστευα πως θα τα ξανακερδίσω. Δεν ήθελα όμως να χάνουν άλλοι».

- Κατηγορείσαι όμως ότι έφαγες λεφτά από κόσμο;
«Είναι αστείο και χυδαίο να λένε πως χρησιμοποίησα έστω ένα ευρώ που δεν μου ανήκε…».

- Μιλάμε για το 2008, την εποχή που ήσουν πρόεδρος στην ΑΕΚ…
«Ναι, περίπου δυο μήνες πριν φύγω. Kαταλάβαινα πως θα υπάρξει πρόβλημα, αν και δεν είχε φτάσει ακόμη στην εταιρία μου, διότι έβλεπα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η μητρική εταιρία. Επιπλέον, ξεκίνησαν τα προβλήματα υγείας. Πρώτη εγχείρηση καρδιάς, δεύτερη, ένα πρόβλημα στο κεφάλι με ζαλάδες και απώλεια μνήμης για 48 ώρες…».

- Αυτή τη στιγμή έχεις φτάσει τις έξι επεμβάσεις  στην καρδιά (σταντ)…Ένιωσες το θάνατο να περνάει από δίπλα σου;
«Φαντάσου, ότι στην τελευταία επέμβαση, ο γιατρός με έβαλε να υπογράψω ένα χαρτί πως αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη για ότι συμβεί. Δεν ήθελε να με χειρουργήσει, αφού ήμουν τόσο ταλαιπωρημένος και η αρτηρία φραγμένη στο 100%... Βέβαια κι αυτά ακόμη αμφισβητήθηκαν. Έχω διαβάσει τα απίστευτα… Λες και θα κάλυπτα τα οικονομικά μ ου προβλήματα  βάζοντας από ένα στεντ. Ας μας πουν πόσα κερδίζεις με κάθε στεντ που βάζεις για να ξέρω πόσα έχω βγάλει..».

- Πόσα λεφτά έχασες;
«Eχασα το 90% των χρημάτων μου, σε μια εποχή που είχα απίστευτες υποχρεώσεις. Φαντάσου ότι μόνο το μπάτζετ του ΠΑΟΚ ήταν 3 εκατ. Ευρώ. Κανείς δεν θα άντεχε. Φαντάσου έναν άνθρωπο με μισθό 2000 ευρώ που έχει 10.000 ευρώ στην άκρη και σε μια νύχτα χάνει τα 10.000 ευρώ και του κατεβάζουν το μισθό στα 500 ευρώ… Η επιχείρηση μου έπεσε έξω, χωρίς να έχω πάρει ούτε μία λάθος απόφαση».

- Από αυτούς που σε εμπιστεύτηκαν τυφλά αλλά έπαθαν ζημιά, έχεις κερδίσει ξανά κάποιον τώρα που επέστρεψες στην Ελλάδα;
«Είναι νωρίς για να το εκτιμήσω αφού είμαι στην Ελλάδα μόλις ένα μήνα. Σίγουρα έχω κερδίσει τη μικρή μου κόρη, που έγινε 14 μηνών και δυστυχώς ήμουν οκτώ και πλέον μήνες μακριά της…».

- Πόσα λεφτά έχεις βάλει στο μπάσκετ;
«Κάποια εκατομμύρια… Σκέψου μόνο ότι ήμουν πρόεδρος στον Άλιμο, στο Σπόρτιγκ, μεγαλομέτοχος στην ΑΕ Λεμεσού τη σεζόν που ήταν η πρώτη κυπριακή ομάδα που έφτασε σε FINAL 4 ευρωπαϊκής διοργάνωσης, πρόεδρος στην ΑΕΚ και στον ΠΑΟΚ…».

- Η ΑΕΚ που μετά από σένα έμεινε καμένη γη…
«Όχι μόνο η ΑΕΚ. Όλοι. Αλλά αυτό κάτι λέει… Που είναι ο Σπόρτιγκ σήμερα, που είναι ο Άλιμος, που είναι η ΑΕΚ;».
- Στεναχωριέσαι που τη βλέπεις στη Β’Εθνική;
«Το ρωτάς;»

- Απ’όλους αυτούς που «τάισες» όλα αυτά τα χρόνια σε παίρνει κανείς ακόμη τηλέφωνο; Την ώρα που… έπεφτες βρήκες κάποιο χέρι να κρατηθείς;
«Τα μόνα χέρια που έβλεπα ήταν αυτά που ήθελαν να με σπρώξουν πιο κάτω… Ακόμη και τώρα βλέπω ανθρώπους που χαίρονται με τη στεναχώρια μου. Όλα αυτά τα χρόνια δεν έβλαψα άνθρωπο. Αντίθετα, προσπαθούσα πάντα να βοηθήσω. Πχ. ο Τσάμης μόλις ήρθε στην ΑΕΚ έπαθε χιαστούς αν θυμάμαι καλά. Κάλυψα στο ακέραιο το συμβόλαιο του.  Ο Χαρίσης, αν θυμάσαι είχε ένα ατύχημα στο πάρκινγκ του ΟΑΚΑ και μάλιστα κάνοντας… ταρζανιές με το αυτοκίνητο. Ούτε καν τον τιμώρησα. Στον ΠΑΟΚ συμφωνούμε με τον Γιαννακίδη. Το παιδί πριν υπογράψουμε  παθαίνει  χιαστούς. Η πρώτη κουβέντα που ακούω από κάποιον τότε συνεργάτη μου είναι «ευτυχώς που δεν τον έχουμε υπογράψει…». Και δεν είναι ο Πεδουλάκης. Φτάνω στη Θεσσαλονίκη στις 11 το βράδυ και πάω απευθείας στο σπίτι του αθλητή. Μου ανοίγει την πόρτα η μάνα του με κλάματα. Υπογράφουμε τα συμβόλαια, με τα λεφτά που έχουμε συμφωνήσει πριν τον τραυματισμό… Ήθελα να προστατεύω τα παιδιά, ίσως επειδή εγώ δεν είχα κανέναν να με προστατέψει. Στην πορεία αυτή ξεχωρίζω όμως ένα παιδί. Τον Χρήστο Χαρίση. Μέσα στη δίνη όχι μόνο δεν διεκδίκησε τα λεφτά του αλλά πολύ περισσότερο βοήθησε κιόλας. Είναι από τους ελάχιστους που ζημιώθηκαν από μένα. Απίστευτα μου φέρθηκε και ο Δελημπαλταδάκης. Ήρθε ένα βράδυ σπίτι μου κι έσκισε τις επιταγές που είχε. «Όταν βρεις ξανά λεφτά τα βρίσκουμε» μου είπε».
«Ρε πατέρα τι μου λες;»

- Στο μπάσκετ δεν ξέρω ποιος ζημιώθηκε από σένα… Στις εφημερίδες έχουν βγει, η Μαστροκώστα με τον Δέλλα, η Στέλλα Δημητρίου, ο Σιανίδης, η Ιωάννα Παπαδημητρίου… Τους έφαγες λεφτά; Με την Παπαδημητρίου ξέρω ότι είχες και δεσμό…
 «Στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο δύο μηνύσεις, από αυτούς που ανέφερες πριν γιατί θεώρησαν πως είμαι υπαίτιος για τα χρήματα που έχασαν. Προφανώς κάποιοι που έχουν βάλει χρήματα στην εταιρία θεωρούν πως έχω στήσει «πυραμίδα», άρα έχω τα χρήματα τους και μου κάνουν μήνυση. Η απόφαση που ελήφθη στη Μάλτα τους αγγίζει, αφού η δικαιοσύνη έχει ήδη αποφανθεί για το θέμα της απάτης και της υπεξαίρεσης και με έχει αθωώσει».

- Έχεις δυο μεγάλα αγόρια… Τι σου έλεγαν όλο αυτόν τον καιρό;
«Ο μεγάλος ο γιος μου, έδινε πέρυσι πανελλήνιες εξετάσεις. Του τηλεφώνησα μέσα από τη φυλακή για να τον στηρίξω… Προσπαθώ να του εξηγήσω. Με διακόπτει: «Ρε πατέρα τι μου λες; Πιστεύεις ότι μετά από τόσα χρόνια δεν ξέρω ποιος είναι ο πατέρας μου; Αν το πιστεύεις αυτό, τότε εγώ ξέρω τι πατέρα έχω αλλά εσύ δεν ξέρεις τι γιο έχεις…». Θα σου πω κάτι ακόμη. Μια από τις κυρίες που με έχει κατηγορήσει ότι της έφαγα λεφτά, στη διάρκεια της κρίσης μου έχει στείλει ένα mail: «Σε γνώρισα στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής σου. Και άσχετα με το τι θα συμβεί μεταξύ μας, βλέποντας πως φέρεσαι και πως αντιδράς στην αδικία που υπάρχει στο πρόσωπο σου, από εδώ και στο εξής θα είσαι ο ήρωας μου». Δεν θέλω να πω περισσότερα, γιατί κι εγώ κι εκείνη προχωρήσαμε τις ζωές μας, παντρευτήκαμε…». 

- Κάποιες νύχτες που σκέφτεσαι τι είχες και τι έχασες δεν σε πιάνει τρέλα;
«Όχι… Από πολύ μικρός κατάλαβα ότι η ζωή δεν είναι εύκολη και δεν γεννήθηκα στα πλούτη. Ξέρω από δυσκολίες».

-  Το διάστημα που έμεινες μέσα, δέχτηκες κάποια επίσκεψη;
«Καμία! Ούτε μία… Απαγόρεψα στη γυναίκα μου να έρθει κι  από φίλους, γνωστούς, συνεργάτες δεν ήρθε κανείς! Ούτε ένας… Αλλά δεν με ενόχλησε. Με ενοχλεί ότι το «αθωώθηκε ο Δρόσος» δεν γράφτηκε πουθενά, γιατί δεν πουλάει… Πουλάει όμως το «Συνελήφθη ο Δρόσος». Όπως δεν πουλάει ότι  τόσα χρόνια έδωσα τόσα στους συνεργάτες μου και τους πελάτες μου για να τους σώσω. Πουλάει όμως ότι «Ο Δρόσος μου έφαγε λεφτά »….»

-Θα επιστρέψεις;
«Ήδη έχω επιστρέψει! Έχω δουλέψει τόσο αυτό το χρόνο που δεν έχει δουλέψει κανείς. Πάντα προσπαθούσα να είμαι έτοιμος για το επόμενο βήμα. Ένα κλικ θέλω… Θα σου πω ένα παράδειγμα. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει ένας άνθρωπος, ΕΝΑΣ, στην Ελλάδα που να έχει δει όλα τα ματς του ΝΒΑ την τελευταία διετία. Είναι όμως η επόμενη μέρα μου και επειδή ότι κάνω, το κάνω σε επίπεδο κορυφής βλέπω τα πάντα εδώ και δύο χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου