Τρίτη, 7 Ιανουαρίου 2014

Οι αδερφές Χριστοδούλου στη Χριστίνα Βραχάλη


πηγή woop.gr


Οι νεαρές, πολυτάλαντες και επιτυχημένες αδερφές Χριστοδούλου, σε μία απολαυστική συνέντευξη στο woop.gr!
Έλενα και Στέλλα Χριστοδούλου. Κόρες του Χρήστου και ανιψιές του Φάνη! Δεν θα μπορούσε ο πρωταθλητισμός να μην κυλάει στο αίμα τους... Ωστόσο η πορτοκαλί ‘σπυριάρα’ μπάλα δεν ήταν αυτή που τις κέρδισε. Το βόλεϊ ήταν πιο ...γυναικείο και το τίμησαν δεόντως!
Έχουν κατακτήσει από δύο Κύπελλα κι ένα πρωτάθλημα Ελλάδας, αλλά με διαφορετικές ομάδες. Η Έλενα φορώντας τη φανέλα του Παναθηναϊκού και η Στέλλα με τα ‘ερυθρόλευκα’ του Ολυμπιακού. Οι πορείες τους διαφορετικές. Οι δρόμοι τους παράλληλοι. Όμως και οι δύο έφτασαν στην κορυφή... Για την οποία είχαν γεννηθεί!

Έλενα, έχεις κατακτήσει ένα πρωτάθλημα και δύο Κύπελλα με τον Παναθηναϊκό, κι αποφάσισες ν’ αποχωρήσεις στο πικ της καριέρας σου. Πόσο δύσκολη ήταν αυτή η απόφαση για σένα;
Ε.Χ. «Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη απόφαση. Ήρθε η στιγμή που έπρεπε να ζυγίσω τα πράγματα και τις υποχρεώσεις. Από τη μία ήταν η άσχημη οικονομική, κι όχι μόνο, κατάσταση στον Παναθηναϊκό, κι από την άλλη οι υποχρεώσεις που είχα στο πανεπιστήμιό μου. Δεν υπήρχε λύση, κι έτσι αποφάσισα να δώσω βαρύτητα στο πτυχίο μου. Δεν έχω ρίξει μαύρη πέτρα βέβαια, αλλά πιστεύω πως πήρα την καλύτερη απόφαση, σύμφωνα με τις δυσκολίες και τις δεδομένες συνθήκες στην ομάδα. Οι λόγοι βεβαίως δεν ήταν μόνο οικονομικοί, αλλά και προσωπικοί».

Τι σου λείπει περισσότερο;
Ε.Χ. «Στιγμές. Αυτές αναπολώ. Τις στιγμές. Τα αποδυτήρια, την προπόνηση, τις πλάκες, τις συζητήσεις πριν από κρίσιμα παιχνίδια. Τον κοινό στόχο. Και φυσικά τα τρόπαια, γιατί γι’ αυτά προσπαθείς και γι’ αυτό το λόγο ιδρώνεις... Δε θα ξεχάσω καμία από αυτές τις στιγμές, είτε συνεχιστεί η καριέρα μου, είτε όχι, τα θυμάμαι όλα με τον πιο γλυκό τρόπο».
«Τιμή μου, που ήμουν μέλος της ομάδας που κατέκτησε το πρώτο νταμπλ στην ιστορία του Ολυμπιακού»
Στέλλα, με την «ερυθρόλευκη» φανέλα έχεις κατακτήσει δύο Κύπελλα Ελλάδας. Θέλεις να τριτώσει για σένα το ..καλό;
Σ.Χ. «Υπάρχει πιο όμορφη στιγμή για έναν αθλητή από το να βλέπει τους κόπους μια ολόκληρης χρονιάς να παίρνουν σάρκα και οστά με την κατάκτηση ενός Κυπέλλου; Φυσικά και θέλω .. Είναι προσωπικός στόχος αλλά και στόχος της ομάδας μας να διατηρήσουμε τα κεκτημένα!».
Η χρονιά που έφυγε βρήκε τον Ολυμπιακό στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Πόσο πιο ανταγωνιστικό είναι εφέτος το πρωτάθλημα;
Σ.Χ. «Υπέροχες στιγμές πέρυσι. Μια μεγάλη ανατροπή κι η ομάδα έφτασε να πανηγυρίζει το πρώτο νταμπλ στην ιστορία της! Κάναμε ένα μεγάλο βήμα, φτάσαμε στην κορυφή! Δύσκολο να φτάσεις, αλλά ακόμα πιο δύσκολο να παραμείνεις εκεί.. Εφέτος το πρωτάθλημα θεωρώ πως είναι πιο ανταγωνιστικό, με Ολυμπιακό, ΑΕΚ, και Βριλήσσια μέχρι στιγμής να πρωταγωνιστούν. Όμως υπάρχουν αρκετές ακόμα ομάδες που είναι ανταγωνιστικές. Η διαφορά δυναμικότητας μεταξύ των ομάδων είναι πλέον μικρή κι αυτό μόνο καλό μπορεί να κάνει σε όλους μας. Όλα άλλωστε θα κριθούν στα Play off !».
Έγραψες κι εσύ το όνομά σου στη χρυσή σελίδα του συλλόγου, ήσουν βασικό στέλεχος της κατάκτησης του πρώτου νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου. Πόσο σημαντικό ήταν αυτό για σένα;
Σ.Χ. «Ο Ολυμπιακός είναι ένας σύλλογος που έχει μάθει να πρωταγωνιστεί σε όλα τα αθλήματα. Είναι ένας σύλλογος που δουλεύει σε Ευρωπαϊκά πρότυπα.. Είναι σημαντικό να είσαι σε μια ομάδα, στην οποία νιώθεις ασφάλεια. Που το μόνο σου "άγχος" είναι να κάνεις σωστά τη δουλεία σου χωρίς να σε απασχολούν εξωαγωνιστικοί παράγοντες. Όλοι οι αθλητές του Ολυμπιακού θέλουμε η ομάδα μας να βρίσκεται στην κορυφή, εκεί που της αξίζει. Είναι τιμή μου και χαρά μου, που ήμουν μέλος της ομάδας που κατέκτησε το πρώτο νταμπλ στην ιστορία του συλλόγου! Ελπίζω αυτό να ήταν μόνο η αρχή κι από εδώ και πέρα να έχουμε ανάλογες επιτυχίες!».


«Δεν θα αφήσω το βόλεϊ τόσο εύκολα»
Πηγαίνεις και παρακολουθείς αγώνες της Στέλλας;
Ε.Χ. «Φυσικά και πηγαίνω. Ο μοναδικός λόγος που χάρηκα που σταμάτησα ήταν γιατί θα μπορούσα ν’ απολαύσω την αδερφή μου να αγωνίζεται. Πέρυσι πήγαινα συνέχεια. Δεν έχασα ούτε έναν αγώνα, παρά μόνο αυτόν κόντρα στον Παναθηναϊκό στην Κυψέλη. Κι εφέτος πήγα, και στο ντέρμπι με την ΑΕΚ και σε άλλα παιχνίδια».
Σκέφτεσαι το ενδεχόμενο να συνεχίσεις;
Ε.Χ. «Φυσικά, κι αν δεν είχα πρακτικά προβλήματα, θα το είχα κάνει ήδη. Το δελτίο μου ανήκει στον Παναθηναϊκό και αυτό με δεσμεύει γιατί δεν μπορώ να αγωνιστώ σε άλλη ομάδα. Πλέον είμαι δεύτερη σεζόν εκτός αγωνιστικής δράσης και μ’ ενημέρωσαν κι από τον ΠΑΣΑΠ, ότι πλέον μπορώ να αγωνιστώ σε όποια ομάδα θέλω. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να ασχοληθώ σε επαγγελματικό επίπεδο, γιατί πλέον θέλω να δώσω βαρύτητα στην δημοσιογραφία την οποία σπουδάζω, ή σε ερασιτεχνικό. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα το ‘αφήσω’ τόσο εύκολα».
«Το αίμα νερό δε γίνεται»
Πως βίωνες τα ντέρμπι με τον αιώνιο αντίπαλο Παναθηναϊκό, και κόντρα στην αγαπημένη σου αδερφή;
Σ.Χ. «Πάντα τα ντέρμπι μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού, έχουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα. Είναι παραδοσιακά, ντέρμπι μεταξύ δυο ‘αιώνιων’ αντιπάλων. Αν και δεν ήταν η πρώτη φορά που παίζαμε σε διαφορετικές ομάδες με την Έλενα, ήταν κάτι τελείως ξεχωριστό. Φτάσαμε να παίζουμε αντίπαλες διεκδικώντας τότε έναν τίτλο.. Η κάθε μια μπήκε στο γήπεδο για να κάνει το καλύτερο για την ομάδα της, είμαστε κι οι δυο επαγγελματίες, όποτε γνωρίζαμε ότι κάποια στιγμή θα συνέβαινε κι αυτό από τη στιγμή που η κάθε μια ακολουθούσε την δική της πορεία με διαφορετική ομάδα! Όμως το αίμα νερό δε γίνεται, και μια αδερφική σχέση είναι πάνω από όλα! Τη σέβομαι σαν αθλήτρια και το μόνο που ήθελα ήταν κι οι δυο να βγάλουμε στο γήπεδο το 100% μας. Όπου κι αν είναι, ότι κι αν κάνει τη στηρίζω εντός και εκτός γηπέδων!».
«Θυμάμαι έντονα την περίοδο που ο θείος μου, Φάνης, αποφάσισε να σταματήσει το μπάσκετ»
Προέρχεστε από «μπασκετική» οικογένεια. Το βόλεϊ πως προέκυψε στη ζωή σας;
Σ.Χ. «Μεγαλώσαμε μέσα στα γήπεδα παρακολουθώντας τον πατέρα μας να παίζει μπάσκετ. Έτσι μπήκε το "μικρόβιο" του αθλητισμού μέσα μας... Τόσο οι γονείς μας, όσο κι εμείς, θεωρούσαμε ότι το βόλεϊ ταιριάζει περισσότερο σε μια γυναίκα. Η Έλενα ξεκίνησε πρώτη στις ακαδημίες του Πανιώνιου ,’ζήλεψα’ κι ακολούθησα κι εγώ τα βήματα της. Από τότε, το βόλεϊ κι ο αθλητισμός έγινε μέρος της ζωής μας».
Ο πατέρας σας, Χρήστος, κι ο θείος σας Φάνης, έχουν γράψει την δική τους ιστορία στο χώρο του αθλητισμού. Τους έχετε δει να αγωνίζονται; Έχετε παρακολουθήσει κάποια βίντεο ή αφιερώματα; Πως νιώθετε;
Ε.Χ. «Τον πατέρα μου φυσικά και τον πρόλαβα να αγωνίζεται. Πήγαινα στο γήπεδο όταν ήμουν μικρή. Τον θείο μου δεν τον θυμάμαι τόσο έντονα να αγωνίζεται, αλλά έχω παρακολουθήσει όλα τα βίντεο και τα αφιερώματα που έχουν γίνει για εκείνον. Με το θείο μου έχω πολύ ιδιαίτερο δέσιμο, γιατί είναι και νονός μου. Αυτό που θυμάμαι πολύ, είναι η περίοδος που πήρε την απόφαση να σταματήσει. Το πόσο δύσκολο και επώδυνο ήταν για εκείνον. Νιώθω και για τους δύο μεγάλη υπερηφάνεια, όμως είναι οικογένειά μου. Είναι οι άνθρωποί μου, δεν μπορώ να τους δω από απόσταση όπως τους βλέπει ο υπόλοιπος κόσμος. Τους θαυμάζω και θα ήθελα πολύ να τους μοιάσω. Θα ήθελα να κάνω ένα καλό όνομα στο χώρο μου, και ακόμα και τα μισά να πετύχω από αυτά που κατάφεραν εκείνοι, θα είμαι πανευτυχής».

«Προτεραιότητά μου η δημοσιογραφία»
Σπουδάζεις δημοσιογραφία στο Πάντειο. Θα σου άρεσε να εξασκήσεις στο μέλλον αυτό το επάγγελμα;
Ε.Χ. «Είναι κάτι το οποίο ήθελα από πολύ μικρή. Από τότε που ήμουν στο σχολείο και έβλεπα τους παρουσιαστές στην τηλεόραση, μου φάνταζε κάτι πολύ όμορφο αλλά ουτοπικό. Ξέρω ότι είναι δύσκολο, τίποτα εξάλλου δεν μας χαρίζεται, ωστόσο θέλω πολύ να τα καταφέρω. Έχω μάθει από τον αθλητισμό να έχω επιμονή και πείσμα. Δεν ξέρω αν αυτό που θα πετύχω θα είναι αντάξιο των φιλοδοξιών μου, αλλά θα κάνω το καλύτερο που μπορώ».
Εκτός από το βόλεϊ, εκτός από τη δημοσιογραφία, εκτός από το πανεπιστήμιο, δεν σταματάς εκεί.. Ασχολείσαι και με τα ρούχα!
Ε.Χ. «Είναι μία οικογενειακή επιχείρηση, η οποία πλέον είναι στο όνομά μου. Πρόκειται για έναν κατάστημα με ανδρικά είδη ένδυσης που αφορούν κυρίως εύσωμους κυρίους. Ντύνουμε πολλούς αθλητές, κι από την παλιά φουρνιά του πατέρα μου και του θείου μου, έχουμε ντύσει τον τραγουδιστή και ηθοποιό, Δημήτρη Σταρόβα, και πολλούς άλλους. Το κατάστημα λέγεται Maxfort και μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα μας στο facebook, Maxfort oversize».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου